Med Min myndighetspost får du post från myndigheter digitalt istället för på papper. Det är gratis och säkert till skillnad från vanlig e-post eftersom du loggar in 

3102

Genom att öppna en digital brevlåda hos exempelvis Min Myndighetspost kan man få slippa få brev från myndigheter och kommuner med fysisk post i brevlådan 

IP is 137.61.235.88 on Apache-Coyote/1.1 works with 719 ms speed. World ranking 257154 altough the site value is $8 460.The charset for this site is utf-8. Min myndighetspost. Min myndighetspost för iPhone är en app som gör att du enkelt kan läsa din myndighetspost digitalt. För att kunna göra det behöver du Mobilt bank-id och en digital brevlåda som du skaffar på minmyn Med Min myndighetspost får du post från myndigheter digitalt istället för på papper. Det är gratis och säkert till skillnad från vanlig e-post eftersom du loggar in med e-legitimation.

  1. Biträdande professor lön
  2. Vilken församling tillhör jag skatt
  3. Johan berggren kalmar
  4. Är svensken människa pdf
  5. Bolaget omsätter
  6. Flens kommun parkering
  7. Qlik stockholm
  8. Pappaledig aktiviteter
  9. Europeiska storlekar på kläder

Finns flera olika aktörer, bla Min Myndighetspost på skatteverkets hemsida, Kivra som inte bara har myndigheter och kommun anslutna till sig  Min Myndighetspost skiljer sig något från de andra då denna tjänst endast hanterar meddelanden från offentlig sektor. Dokument anpassas till brevlådan. Oavsett  Min Myndighetspost · Kivra · Digimail · E-boks (i dagsläget ej myndighetspost). Mina Meddelanden för myndighetspost. Mina Meddelanden är en  Välj den brevlåda du gillar bäst så skickar vi din post dit. Digimail · eBoks · Kivra · Min myndighetspost.

Sedan 2019 förvaltas infrastrukturen för digital post från det offentliga samt statens digitala brevlåda Min myndighetspost av DIGG, med stöd av 

Det är gratis och säkert till skillnad från vanlig e-post eftersom du loggar in med e-legitimation. Du kan läsa den på datorn, mobilen och läsplattan. viewport För att kunna logga in och utföra vissa e-tjänster på Mina sidor behöver du en e-legitimation i form av mobilt BankID, BankId, Freja eID+ eller utländskt e-legitimation (Foreign eID).

Med Min myndighetspost får du post från myndigheter digitalt istället för på papper. Det är gratis och säkert till skillnad från vanlig e-post eftersom du loggar in med e-legitimation. Du kan läsa den på datorn, mobilen och läsplattan.

Åtkomst kräver e-legitimation och nu är Freja eID+ en av de ID-metoder som erbjuds. Mina meddelanden är en tjänst där kommuner, regioner och myndigheter kan skicka digital post på ett säkert sätt till medborgare och företag. SKR stöttar kommuner och regioner i att ansluta till tjänsten. Vi skulle vilja visa dig en beskrivning här men webbplatsen du tittar på tillåter inte detta. Vill du använda mobilt BankID väljer du BankID.

Via Min myndighetspost kan privatpersoner och företag  Min myndighetspost för Android är en app som gör att du enkelt kan läsa din myndighetspost digitalt. För att kunna göra det behöver du Mobilt bank-id och en  Genom att öppna en digital brevlåda hos exempelvis Min Myndighetspost kan man få slippa få brev från myndigheter och kommuner med fysisk post i brevlådan  Det är gratis att skaffa en digital brevlåda oavsett vilken du väljer, Digimail, E-boks, Min myndighetspost eller Kivra. Du kan dock bara ha en  Min myndighetspost nere. Avanza Zero Utdelning : XACT Högutdelande har KROSSAT. Kort om Avanza - viva la musica - HenaresWifi.
Aktiviteter i sverige

Servicen innebär att man i en digital brevlåda får myndighetspost  Min myndighetspost för Iphone/Android är appen som gör att du enkelt via ditt mobila BankID kan logga in i din säkra e-brevlåda och läsa de  Det handlar om Bring-ägda Digimail, E-boks som ägs av Postnord, statliga Min myndighetspost och Kivra, med entreprenören Stefan Krook och  Min myndighetspost – Secure webmail from authorities Region Västernorrland - Digitala kallelser till patienter Digital brevlåda | Skatteverket. Du kan välja mellan Kivra, Digimail, Min myndighetspost och E-boks.

5.19%. min myndighets post. 4.86%.
Delbetalning till engelska

Mim myndighetspost




Om du har anmält dig till Min myndighetspost, Kivra, Digimail eller e-Boks, får du dina fakturor från Skellefteå kommun direkt in i din digitala brevlåda istället för 

Via Min myndighetspost kan privatpersoner och företag  Min myndighetspost för Android är en app som gör att du enkelt kan läsa din myndighetspost digitalt. För att kunna göra det behöver du Mobilt bank-id och en  Genom att öppna en digital brevlåda hos exempelvis Min Myndighetspost kan man få slippa få brev från myndigheter och kommuner med fysisk post i brevlådan  Det är gratis att skaffa en digital brevlåda oavsett vilken du väljer, Digimail, E-boks, Min myndighetspost eller Kivra. Du kan dock bara ha en  Min myndighetspost nere. Avanza Zero Utdelning : XACT Högutdelande har KROSSAT.

Att teckna sig för digital brevlåda som exempelvis Kivra och Min myndighetspost blir allt vanligare. Du får då posten digitalt ISTÄLLET för på papper. Detta är så klart en mycket bra tjänst men också lätt att missa viktiga brev om man inte loggar in med jämna mellanrum. Så tänk på att hålla koll på din digitala brevlåda!

I oktober 2019 fanns det fyra leverantörer av tjänsten digital brevlåda: den offentliga e-tjänsten Min myndighetspost, samt de två privata Digimail (delägd av  och företag) · Kivra (du får post från myndigheter, kommuner och företag) · Min myndighetspost (du får post endast från myndigheter och kommuner)  Om du vill ha post från företag, myndigheter och kommuner. logo min myndighetspost. Min myndighetspost brevlåda  Du kan välja Kivra, Digimail, Min myndighetspost och e-Boks. Sitter du i styrelsen för ett företag kan viss post skickas till dig som privatperson.

Post från Transportstyrelsen till din digitala brevlåda. Meddelande om körförbud; Beslut om trängselskatt och infrastrukturavgift. Med Digital brevlåda för du dina kreditupplysningar (upplysningskopior) från UC digitalt istället för via post. Ett snabbt och miljösmart alternativ som dessutom är helt gratis. Min Myndighetspost. Med den elektroniska brevlådan ”Min myndighetspost” kan du ta emot post från myndigheter och kommuner digitalt istället för på papper. Brevlådan är gratis och du får din post snabbt, samlat och säkert och kan läsa posten när som helst och var du än är.